Приватні заходи

Опубликовано: 16.09.2020 в 21:18

Автор:

Категории:

Організація приватних свят з event-агентством “BONAPART”

Приватні заходи – це зазвичай дуже особливий день. Найчастіше це коло близьких людей, з якими хочеться розділити важлива подія, а в такому випадку, то на що потрібно звернути найбільшу увагу – це атмосфера. Атмосферу створює багато чинників: вдалий декор, ідеально підібраний музичний супровід, бездоганна їжа. Щоб отримати відмінний результат потрібно постаратися. В організації приватних свят немає місця шаблонам. Погодьтеся, завжди хочеться, щоб саме ваш день народження, хрестини, золоте весілля, або наприклад gender party запам’яталися, як самі атмосферні і цікаві. За допомогою професіоналів це можливо!

Організація приватних свят з івент-агентством: переваги такого співробітництва

Деякі вважають, що організувати все самостійно набагато дешевше. Не факт, а те, що набагато складніше – однозначно. Організовуючи, наприклад, день народження ви будете орієнтуватися на шаблони. Перегляньте тематичний контент в Інтернеті, спробуєте щось запозичити для себе, а коли дійде справа до організаційних моментів то і зовсім заблукаєте в тій кількості нюансів, які потрібно враховувати і вирішувати. Про те, щоб надати святу індивідуальність, мова вже не йде. Хочеться, щоб все пройшло просто більш-менш вдало. Не робіть помилок! Важливі дати трапляються не так часто, щоб спотворювати їх рутинними організаційними процесами.

Замовляючи послуги фахівців ви отримуєте:

  1. Кілька оригінальних і цікавих ідей, як краще організувати саме ваше свято;
  2. Чіткий план дій, сценарій, і повністю продумані навіть такі нюанси, як колірна гамма і фуршетні тістечка в тон колірної концепції;
  3. Фахівці агентства “BONAPART” допоможуть підібрати ідеальну локацію. Можливо ви хочете вечірку на природі? Десь біля води, або ж в атмосферному закладі? А може в вашій уяві вже є певна ідеальна картинка? Вислухавши ваші побажання, ми точно будемо знати, що вам підійде і як це організувати.
  4. Всі організаційні процеси, такі як бронювання закладу, договір про співпрацю з провідним, артистами, організаторами фуршетів і іншим персоналом звичайно ж на нашій відповідальності. Якщо мова про дитячий день народження, то звичайно ж за сценарієм просто необхідно продумати феєричну розважальну програму. І це ми теж гарантуємо;
  5. Ну і коли настане день Х – головні винуватці торжества можуть повністю розслабитися і віддатися позитивним емоціям. Все буде відбуватися вчасно і точно за планом.

Не варто хвилюватися про форс-мажорних обставин, адже їм просто немає місця коли за справу беруться професіонали. Приватні заходи – це події в яких є місце лише позитивним емоціям.

Чому варто довірити організацію приватних заходів івент-агенції “BONAPART”

Все ще сумніваєтеся в доцільності замовлення послуг професіоналів? Тоді просто пропонуємо вам поглянути на кейс наших робіт.

  • Десятки, а то й сотні унікальних і яскравих сценаріїв;
  • Маса позитивних емоцій;
  • Гармонійність абсолютно в усьому, що відчувається навіть через фото.

Дивлячись на такі кадри мимоволі переймаєшся тією атмосферою, а уявіть, як круто все відчувається наживо!

Не шкодуйте для себе і близьких позитивних емоцій, адже саме з таких моментів потім створюються найцінніші спогади.

Організація весілля

Опубликовано: 16.09.2020 в 21:18

Автор:

Категории:

Організація весілля під ключ

У нашому житті багато свят, але яке найбільш особливе? Відповідь на це питання проста, якщо ви запитаєте про це дівчину. Звичайно ж весілля! Урочисте і світле, яскрава і унікальна подія, про яку мріють з дитинства.

Організація весілля – кропіткий процес. Він може позбавити Вас спокійного сну, вимотати вашу енергію до свавілля, якщо Ви зважитеся організувати все самостійно. Але яке тоді це свято? За допомогою весільного агентства «BONAPART» Ви  втілите свою мрію в реальність. Наша команда організовує все до дрібниць, щоб Ви могли сконцентруватися на позитивних емоціях та казкових моментах.

Івент-агентство пропонує великий комплекс послуг з організації весілля в Києві:
— весільний сценарій, який включає в себе різні дрібниці такі як: тематика торжества, місце проведення події та розташування гостей та ін .;
— весільне оформлення передбачає поєднання елементів декору з кольором і тематикою весілля;
— ідеальний весільний торт втілять в реальність креативні і досвідчені кондитери;
— флоріст наповнить природними прикрасами свято, створить індивідуальні бутоньєрки і букет для нареченої;
— ведучий та шоу-програма зроблять цей день унікальним і незабутнім;
— фотосесія і фотозйомка справжніх професіоналів зможуть відобразити атмосферу свята, щирість почуттів на довгі роки;
— авто або кортеж з професійними водіями забезпечать комфорт Вам і Вашим гостям;
— виїзна церемонія в романтичній обстановці зробить весілля більш затишним, ніж в строгому інтер’єрі РАГСу зі стандартними словами реєстратора;
— а феєрверк стане родзинкою Вашого весілля.
Крім традиційних послуг, без яких не обходиться жодне весілля, ми пропонуємо безліч оригінальних. Наприклад, зйомка ранку нареченої на природі в оточенні зелені, вінтажних меблів і повітряних тканин; створення невеликого ролика про Вашу історію кохання; запрошення професійного саксофоніста для затишної атмосфери або зірки вітчизняної / зарубіжної естради для ефекту несподіванки; організація моментальних фото з гостями; незвичайна гостьова книга у вигляді пазла з Вашої спільної фотографії; подарунки гостям; шоколадний фонтан-фондю та інші нестандартні ідеї, список яких можна продовжувати нескінченно.

Весільне агентство візьме на себе всі клопоти. Не залежно від масштабу і бюджету весілля, ми вкладемо часточку своєї індивідуальності, креативності, любові і професіоналізму в кожну деталь урочистості. Ми організуємо по-справжньому стильну весілля: від прованської до рокерской, від кантрі до диско. Ми можемо влаштувати свято на березі океану або моря, на повітряній кулі або під водою з аквалангами, на даху історичного центру міста або на терасі панорамного ресторану.

Наш величезний досвід в оформленні заходів будь-якої складності і масштабу допоможе втілити в реальність цю чудову подію. Вам тільки залишиться приміряти весільну сукню і вибрати варіанти весільних послуг, запропонованих нами. Виходячи з Ваших побажань, ми оточимо Вас кращими ідеями і рішеннями. Ми, як ніхто, розуміємо, що існує тисячі варіантів весілля, але саме Ваша буде унікальною. Ніщо не затьмарить єдиний і неповторний день у житті. Якщо знадобиться, ми розгонимо хмари.
Для нас не існує нічого неможливого! Компанія «BONAPART» задовольнить будь-якого замовника, яким би Ви не бачили в мріях своє ідеальне весілля.

Ділові заходи

Опубликовано: 16.09.2020 в 21:15

Автор:

Категории:

Ділові заходи сьогодні задають тренд на івент-майданчику всього світу. Організація конференцій, семінарів, зустрічей, презентацій, виставок, круглих столів, тренінгів – це вже планова необхідність будь-якої компанії.

Якщо Ви хочете зміцнити ділові взаємини, налагодити контакти з клієнтами, активізувати власну команду, розвивати свій бізнес – «Ласкаво просимо в Бонапарт».

Головною нашою метою є здатність задовольнити запит клієнта, відображаючи особливості Вашої фірми і по максимуму сприяти вирішенню поставлених перед фірмою-замовником завдань.

Якість послуг і професіоналізм команди – критерії, з якими івент-агентство BONAPART щодня йде нога в ногу.

Можна з упевненістю стверджувати, що саме від якості проведеного ділового заходу залежить імідж компанії, як в Україні, так і на міжнародній арені. Тому давати «кермо управління» слід тільки добре зарекомендовавшим себе на ринку професіоналам. Організація заходів в Києві івент-агентством BONAPART завжди на вищому рівні. Довіряючи нам це завдання Ви автоматично підписуєтеся на:
– Високий рівень послуг, що надаються;
– Відмінну якість;
– Професійну затребувану команду;
– Сприятливу чесну ціну;
– Швидке вирішення всіх організаційних питань.

Проведення конференцій в Києві а також організація конференцій в Києві – на вищій за попитом ступені серед клієнтів, тому ми готові надати готові сценарії для проведення подібних заходів з ділової та світської частинами або пропрацювати програму під замовлення Вашої фірми індивідуально. При розробці сценарію обов’язково враховуються вік, регіон, потреби, ментальні особливості цільової аудиторії.

Організація семінарів в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Одесі проходить на кращих майданчиках міст, з використанням конференц-залів (за потребою) або інших локацій. Брифінги, симпозіуми і навіть церемонії відкриттів нових офісів проводяться у відповідних форматах відповідно до специфіки ділового заходу. Обговорювати важливі питання можна як під гаслом протокольного засідання, так і на фуршеті або неофіційній зустрічі, що не скасовує при цьому необхідність точної організації і деталізації заходу (починаючи від місця проведення і декору, закінчуючи канцелярією та харчуванням).

Організація ділових заходів під ключ – то, що вкрай необхідно діловим людям, які не потерплять промахів. З моменту замовлення наших послуг клієнт перестає хвилюватися і може бути впевненим, будуть враховані всі деталі: сценарій, локації, харчування, трансфер, реєстрація учасників, технічний супровід, фото – Відеозйомка та інші нюанси. Повна інформаційна і технічна підтримка при підготовці, під час і після проведення заходу.

Ми працюємо оперативно, на практиці підтверджуючи рівень сервісу, самим яскравим  звітом про виконану роботу є задоволені, вдячні клієнти, які завжди користуються послугами повторно. До нас звертаються за організацією і проведенням заходів представники фірм і організацій з різних сегментів ринку: РБК Україна, Метінвест, Велика Кишеня, Даринок, Coca-Cola, rockwool, ПРОМІНВЕСТБАНК, vetropack і багато інших.

Для того щоб замовити захід або обумовити деталі, телефонуйте за багатоканальним телефоном, вказаним на сайті, пишіть на email або заходьте в наш офіс (м.Київ).

Івент-агентство Бонапарт реалізовує найскладніші завдання та виклики, які стоять перед клієнтом.

Корпоративні заходи

Опубликовано: 16.09.2020 в 21:15

Автор:

Категории:

Організація корпоративу – це досить трудомісткий процес, який вимагає організованості, а також бажання провести це свято цікаво та пізнавально в колі співробітників.

Оскільки більшу частину часу ми проводимо разом з колективом, він стає маленькою або великою родиною, з якої хочеться відзначати свята разом.

Це може бути ювілей фірми, Новий рік або просто значна корпоративна подія. Приводів багато, але мета одна – залишитися задоволеними результатом.

Проведення корпоративу дозволяє згуртувати команду і зробити її ще дружнішою, а це вже запорука плідної та більш ефективної роботи згодом. Таким чином, виходить, що це важлива частина життя компанії і нехтувати нею не варто. Наше агентство організації свят “BONAPART” реалізувало безліч корпоративних заходів. Але як Ви знаєте, головне не кількість, а якість. Саме тому наші клієнти, відзначивши одну подію, стають постійними. Нам довіряють свої свята такі компанії як: “Verallia Україна”, авіакомпанія “Windrose”, SEB Банк, Промінвестбанк, P & G, “Арселор Міттал Кривий Ріг”, компанія “Атем” і багато інших.

Організація корпоративних заходів

З чого почати? Одна з головних складових успішного свята це підбір локації. Затишний ресторан або природа, заміський особняк або теплохід, спортивний центр або концертний зал, – ми можемо організувати корпоратив, де завгодно. Окрім Києва ми також влаштовуємо корпоративи в Дніпропетровську, Одесі та в інших містах. Наприклад, річний корпоратив можна провести в Одесі з морським бризом і під відритим небом, насолодитися теплим сонечком і веселитися на повну. Таке свято гарантовано запам’ятатися.

Дуже важливо робити все вчасно, щоб все задумане вийшло. Ми попередимо гостей про оригінальний дрес-код, якщо Ви захочете ще більше наповнити свято позитивом і креативом. Ми підберемо кухню за смаком і доставимо найсвіжіші продукти. Ми оформимо приміщення або знайдемо райський куточок на природі. Музика, програма свята, ведучий, обслуговуючий персонал і багато іншого, про що Вам не доведеться думати напередодні корпоративу, – ми організуємо все, що тільки побажаєте, аби свято залишило про себе багато дійсно класних спогадів.

Організація корпоративного свята

Всі знають, що це важка робота, але ми її обожнюємо. Багато посмішок, радість і веселощі чекають Вас разом з нами. В агентстві організації свят «BONAPART» працюють креативні, ініціативні, життєрадісні, цілеспрямовані, відповідальні та порядні кадри. Вони завжди викладаються на всю і отримують заряд енергії від радості інших. Вам не потрібно буде витрачати дорогоцінні хвилини на зустрічі з нами. Все максимально оптимізовано і розраховане на те, що Ви зможете в будь-який зручний для Вас час спостерігати онлайн за всієї підготовкою.

Ми вникаємо в той колектив, з яким працюємо, щоб зрозуміти переваги співробітників. Це допомагає врахувати всі бажання на 100%, адже для нас не існує дрібниць. Хоча саме маленькі деталі здатні наповнити Ваше свято солодкими і смачними враженнями.

Ми підходимо творчо до проведення корпоративів, уникаючи банальностей. Тому в нашій базі налічується безліч відомих ведучих, зірок і артистів, разом з «BONAPART» Ви гарантовано отримаєте незабутнє свято.