ЗАМОВНИК: INFOPULSE UKRAINE
ФОРМАТ: ЮВІЛЕЙ КОМПАНІЇ
ЛОКАЦІЯ: NAVY
КІЛЬКІСТЬ ГОСТЕЙ: 1200
ДАТА: 28.08.2021
Корпоративні заходи

Щоразу, коли ми бачимо вхідний лист із заявкою на участь у тендері від компанії Infopulse Ukraine, вся наша команда із задоволенням та гордістю приймає цей виклик. Адже для перемоги у тендері треба перевершити всі минулі івенти і дуже багато працювати для створення чогось особливого та неповторного.

Компанія Infopulse – приклад не тільки в IT-розробках, а й у постановці завдань для івент-агентств та виборі генерального підрядника для організації заходу. Більш злагодженого та чіткого технічного завдання неможливо отримати в жодному іншому проекті.

Цього року перед нами стояло завдання максимально розкрити історію компанії, її досягнення та відзначити кожного спеціаліста, а їх уже чимало – понад 2 000 осіб.

“Infopulse Molodist 30” стало концептуальним рішенням для проведення 30-го ювілею компанії Infopulse Ukraine.

В рамках цього рішення ми створили фестиваль кінопрем’єр, де головними героями всіх фільмів стали фахівці компанії. Щоб відобразити насичене життя компанії відрізком у 30 років, було знято та презентовано 5 короткометражних фільмів:

  • 30 years of IT adventure
  • Infopulse Check-in
  • Фільм про іменинника
  • Our Values
  • Інфопупси або Infopulse очима дітей

Останній фільм – яскравий сюрприз від дітей спеціалістів компанії – бліц-інтерв’ю, в якому батьки почули багато цікавого про свою роботу.

На березі Дніпра, просто неба, з попкорном і морозивом, гості поринули в історії – фільми про життя компанії, її минуле, сьогодення, майбутнє і, звичайно, про людей.

Фільмом закриття фестивалю стала короткометражна стрічка “Капсула часу”. Тільки через 20 років усі фахівці зможуть відкрити її та почути послання від себе минулих для себе майбутніх.

Окремим яскравим елементом всього кінофестивалю став ексклюзивно розроблений “Музей мініатюр Infopulse” просто неба. У музеї кожен зміг побачити нагороди, знакові елементи компанії, атрибутику, фірмовий мерч і навіть спеціальний стікер для Telegram, який теж перетворився на експонат. Окреме місце зайняла мініатюра “Вантажівка добра Infopulse”, яка є знаковим благодійним проектом і для нашої команди.

Цього року ми вирішили піти від класичного декору локації та використовувати максимальне брендування та знакові елементи для компанії.

Вже ввечері кінофестиваль перетворився на справжню вечірку під діджей-сет Daria Kolomieс.

Окрема подяка ведучому кінофестивалю Роману Міщерякову.

Технічне забезпечення: SK MUSIC

Локація: Заміський ресторанний комплекс “NAVY”